Kirjoitettu 27.11.2022

Espoon PS:n valtuustoryhmä tavattavissa tulevana tiistaina

Espoon Perussuomalaisten valtuustoryhmä tavattavissa tiistaina 29.11.2022 yhdistyksen toimitiloissa. Mukana keskustelemassa valtiontalouden tilasta puolueen talouspolitiikan asiantuntija Juhani Huopainen.

Kirjoitettu 20.9.2022

Esittelyssä Espoon PS:n kansanedustajaehdokkaat

Esittelyssä Espoon Perussuomalaisten kansanedustajaehdokkaat, joista löytyy varmasti sopiva ehdokas jokaiselle uusmaalaiselle äänestäjälle. Voit tutustua ehdokkaisiimme heidän verkkosivuiltaan tai Facebook-sivuiltaan (linkki nimessä) ja myöhemmin puolueen sivuilla julkistettavasta ehdokasgalleriasta.

Olet lämpimästi tervetullut tapaamaan ehdokkaitamme myös Uudenmaan alueen vaalitapahtumiimme!

Kuvassa vasemmalta oikealle:
Arja Juvonen
Mervi Syväranta
Simo Grönroos
Ari Ampuja
Sami Wacklin
Henna Kajava
Jiri Keronen
Joni Raatikainen
Hannu Järvinen
Jaana Valle

Kuva: Jarmo Kanerva

Kirjoitettu 20.8.2022

Lue mahtava uusi sinivalkoinen siirtymä!

Tämä dokumentti on Espoon Perussuomalaiset ry:n kehittämä positiivinen visio Suomen tulevaisuudesta. Elämme ajassa, jossa inspiroivat suuret tarinat puuttuvat. Sinivalkoinen siirtymä on visio, tarina ja toteutus Suomesta 2100-luvulle saakka. Se kertoo mihin Suomi on menossa, miten suomalaiset menestyvät ja mikä on meidän paikkamme maailmassa. Maailmassa, jossa ympäristö- ja turvallisuuspoliittiset ongelmat uhkaavat koko biosfääriä. Sinivalkoinen siirtymä on vastaus näihin haasteisiin Suomen osalta.

Lataa tästä Sinivalkoinen siirtymä

Kirjoitettu 28.3.2022

Tilaa Espoon Perussuomalaisten jäsenkirje!

Tiedotustiimimme laatii jäsenkirjeen säännöllisesti. Siinä kerrotaan ajankohtaiset tapahtumat ja uutiset. Muista hyväksyä tarvittaessa Espoon Perussuomalaiset ry. luotettavaksi lähettäjäksi, mikäli et tilaamisesta huolimatta saa jäsenkirjettä saapuneet-kansioon sähköpostissasi.

Tilaa jäsenkirje tästä

Kirjoitettu 8.12.2021

Perussuomalaisten aluevaaliohjelma

Puolueen aluevaaliohjelma on julkaistu:

Aluevaaliohjelma 2022